2013. október 3., csütörtök

Undorító

Most olvastam egy hírt, amin kiakadtam... Egyik magyar sportvezető "színvonalas és együtt érző" véleménye arról, hogy egy kocogó anyukát megtámadtak a romák. Komolyan mondom, felforrt az agyvizem. Nem normális. Ha ez is a véleménye, miért kürtöli ország-világ elé? Tipikus magyar mentalitás ez a gyűlölködés, fricskázás, "dögöljön meg  a másik tehene" stílus. Ha ilyenről hallok, kiakadok...

Én magam is amatőr futó vagyok, amit gondolom, mindenki tud, aki ismer. Én is szoktam este futni, bár azt is hozzá kell tenni: Szöulban ezerszer jobb a közbiztonság, mint Pesten. De itt mi, futók  "összetartóak" vagyunk. Érződik a közösség szelleme, akár versenyen, akár egy szimpla reggeli-esti kocogás esetén. Ahogy biztatják a vadidegen futót. Itt meg ha egy futó így vélekedik a társáról, az szégyen a köbön...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése