2013. október 25., péntek

A félreértések...

...néha sokkolóak tudnak lenni... Nagyon is!!! Legalábbis tegnap szívbajt kaptam. De nagyon nem fair a sulitól, hogy idén nem magyarázzák el rendesen a disszertációval és védéssel procedúrát. De végül letisztázódtak a dolgok, így a vasárnapi futást sem kell lemondanom :). Ennek amiatt örülök, mivel már július óta tervezem ezt... Jelentkeztem ma a védésre, kellett hétfőig elintézni. Aztán jövő héten a bírálók kérelmét kell elintéznem. Öt bíráló lesz, már megvannak az illetékesek.  De minden rosszban van valami jó is: A "nagy mű" majdnem kész!!! Novemberben kell leadni a soft copy-t (második pénteken, 8-án), és akkor úgy néz ki, decemberben védek!!!Jövő kedd-szerdán konferencia... Egész klassz prezit dobtam össze. Elégedett vagyok magammal ez ügyben. Mostanság elég vegyes a hangulatom. Ulleungdo-ra megint nem tudok menni :(. De majd tavasszal reméljük! :) Novemberben meg lesz Jirisan is! Reméljük :)

Reggel szemináriumra kellett mennünk... Nem beszélek róla, de fel kellett tölteni a Seoul Card-omat. Töltöttem rá 5000KRW-t, és 10000-t raktam be az automatába. Nem adott vissza a gép. Végül a szakemberek megoldották. Nem vagyok fukar, de 5000KRW-ért (piacon) viszonylag nagy zacskó almát/narancsot/khakiszilvát lehet venni!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése