2013. október 9., szerda

Bezzeg a tengernél...

..még mindig nyárvégi meleg volt! Szóval 3-ra Gangneungban  voltunk, a Gyongpo-Beach-en... (ahol a július elejei félmaraton zajlott). Erős szél volt, hullámzott, de senki nem hitte volna, hogy október 9-én még fürödni is tudtunk benne. Azaz megpróbáltunk, mivel elég erős volt a hullámzás, folyton partra sodort minket. 5 métert mindenesetre úsztam benne! Emellett mindig kisodort minket, ha meg felálltunk, olyan erősen "csapott ki" a hullámzás, hogy elestünk. Durva volt...
 
 Fürdés után...Nem volt (olyan nagyon) hideg :) :)
 A homokban kényelmesen lehetett pihenni, fizbiztünk is. Megtanítottak a frizbi- dobás helyes technikájára. Bár a szél néha elfújta a "masinát"... Mellesleg néha majdnem eltaláltuk a tengerparton gyanútlanul sétáló, pihenő embereket.
 Emellett zöldséges húst csináltunk, hát, rég ettem ilyen jót :) :)
 Warren fürdés után pózol...
 Paci a tengernél...
Ötkor indultunk a tervezett négy óra helyett. Egyrészt, késve érkeztünk, másrészt, Warren szerint nem lesz dugó, mivel sokan félnek a tájfuntól. Ami be is igazolódott, mivel gyorsan Jukjeon-ra értünk (nyolc körül ott voltunk). Klassz napom volt, örülök, hogy eljöttem. Bár még most is hullafáradt vagyok, de megérte :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése