2013. október 19., szombat

Grrrr.....

Bizonyos emberek eléggé le tudják törni a jókedvet. Most is totál boldog voltam, mivel már csak a referenciák vannak a disszertációm esetén. Szombaton túráztunk egy nagyot. Aztán most jó idővel lenyomtam  a Seoul Race-t (1:53:36), és egyéni csúcsot futottam félmaratonon. Bementem a laborba, mivel van egy kis dolgom. Bizonyos emberek mintha személyes sértésnek vennék, ha jól érzi a másik magát abban a kis szabadidőben, és olyan dolgokat csinál, amivel kicsit elszakadhat a munkától... Bejött az illető: "you went out for playing?" (kimozdultál), kicsit "olyan" hangsúllyal....  Nyuszikám, nem tartozom neked elszámolással... Lehet, én vagyok csak érzékeny, de most ez a hangsúly kicsit arcul csapott... Elmehetne az illető dementornak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése