2013. október 6., vasárnap

Agymenés...

Fáradt vagyok... Elég "rohammelós" időszakom volt, kevés (és ramaty) alvással. De szerencsére jobban haladtam a dolgaimmal, mint ahogy azt elterveztem, aminek tényleg örülök. Tegnap voltam istentiszteleten, de valahogy nem tudtam azonosulni vele. Talán a fáradság miatt, hiszen egész vasárnap délelőtt-kora délután güriztem. Másrészt pedig túlzásnak érzek bizonyos dolgokat, még most is. Ahogy mutogatják a világ elé, hogy ők milyen buzgó keresztények... Mesterkélt, és európai szemmel nézve röhejes. Ázsiai emberek tipikus külsőség-mániája. Nem fikázom őket, hiszen vannak ott barátaim, akiket tényleg nagyon szeretek :). Lehet, meg fog valósulni a szerdai tengeri fürdő... Egyrészt, "wedenesday is day off, it is up to you" (azaz, ha dolgozol, akkor jó, ha nem, az sem baj, és én most nem fogok). Másrészt, meleg van, sortban vagyok. Még a nyári futócuccaimban "edzek". Még kevés színes levelet látok, de már megjelentek a kezdemények :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése