2012. november 18., vasárnap

Ősz végi szigetelés I : Hálaadás +buli


Szombaton, reggeli futásom alatt még elég borús idő volt. Kissé megijedtem, de mire Express Bus Terminal -ra értem, kisütött a Nap, de hideg volt. Elég sok ember várakozott, már. Suwon-ból indult az egyik busz, és annyira bedugult a város, hogy nem emberi.A kb. fél órás utat egy óra (vagy több) alatt tette meg. De ezt már megszokhattuk...

A Hálaadás amerikai ünnep, amikor a családok (barátok) együtt vannak, és közösen esznek. Sokan a karácsonnyal egyenrangúnak tartják. Van hasonlóság, az tény és való. Novemberben szokták megülni, pulykát, töklepényt esznek többek közt. Mivel Koreában sok amcsi él, emiatt elég népszerű az immigránsok körében. Utolsó pillanatban győztek meg, menjek Warrenékkal, Muuidora. Bevallom, kicsit kíváncsi is voltam, de a torkom miatt nehezen tudtam dönteni.  Rengeteg ember csatlakozott, főleg ameriakaiak, két busz is feltelt. Először bevásároltunk a reptér melletti E-mart-ban. (Mondanom sem kell, mivel tankoltak fel az emberek....)

Mikor megérkeztünk a Jamjiddo-i révhez, kiderült, a komp délután kettőig nem jár, mivel alacsony a vízállás (apály). Állítólag erre még nem volt példa. Addig a révnél fotózkodtunk, ökörködtünk. Egyik sráccal elkezdett flörtölni a 80 éves ajuma, aki vedelte a sört! "I love you, meg ilyeneket mondtott".. AWWW!!! :)
Várunk a kompra...Melegítünk a bulira...
 A piás ajuma!! :) Épp kiválasztotta önmagának a megfelelő férjet, juujjj, rohadt nagy szívás! :)
 Gumicsirke!!! :) Jason hozta :).
 Jump!!! :)
 Szóval kettőkor indult a komp, majd busszal irány a tengerpart, ahol tavaly októberben már voltam. Viszont most nem bunkerban aludtunk -azaz én nem -hanem abban a házban, ahol egy koreai szappanopera játszódott. Név szerint "Stairway to Heaven", ami nem összetévesztendő a Led Zeppelin dalával...

Ezek után lepakoltunk, és fiúk-lányok vegyes csapatokat alkottak, fociztunk a homokban. Ezek után megkezdődött a nagy pulykazabálás, a kaja nagyon jó volt! :). Elég sok nyers salátát rágtam el, egyik csaj benyögte: "Eva, te nyúl vagy?". Mondtam, nem :). De én szeretem ezt önmagában!
Tenger!!! Éppen apály van, elég sokáig el le tudtunk sétálni anélkül, hogy vizesek lettünk volna. 
 Jason, a mixer! Soju-narancslé, itták az emberek, mint a vizet...

Ugrunk mert az jó! :) Véletlenül egyszerre! :) Bakker, mikor leértünk, seggre ültem... De közben meg megszakadtam a röhöségtől... Fail, tudom, FAIL!!!!!

 Ez jó kép lett! :)
Mikor besötétedett (sajnos már elég hamar sötétedik), egy darabig ökörködtünk a "tábortűznél" (faszén biztonságos sütőben).   A Gangnam Style-re táncolni kellett :). Majd irány a norebang.Warren lefoglalta nekünk ma éjszakára,  és hatalmasat buliztunk!! Komolyan, szó szerint ronggyá énekeltem a tokom, és izzadásig ugráltuk magunkat. A belinkelt dalt is ott hallottam, nagyon megtetszett :). Hiába, a rock örök, és elpusztíthatatlan! :). Személy szerint én nem tartom zenének azt, amit  a diszkókban nyomják (a tucctucc, techno, elekronikus zene). Rocker vagyok...

Buli vaan, tehát a hülyeség az megy!!! :)
 11ig maradtunk, a sok éneklés megviselte a torkomat (elment a hangom de olyan szinten...). De mégis szerencsésebb voltam, mint az egyik csaj, aki rosszul lépett, rondán feldagadt a bokája (térde), jegelni kellett.
 Az éjszakám nem volt túl nyugodt, mivel aki bekapcsolta az ondolt, összetévesztett minket a pulykával, amit délután -este felzabáltunk, és  megpörkölődtünk kicsit... Annyira nem volt vészes, de azért megszokhattátok, hogy Vándormadár néha túloz :)

Állítólag filmeket is vetítettek. Másnap tudtam meg, hogy a késő esti filmezésen Warren kivételével mindenki elaludt :). Bár lehet, hogy másnak is szokása túlozni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése