2012. november 5., hétfő

:)

Egyetemista koromban ez volt az egyik kedvenc dalom. Most is tetszik. Ozzy-t én a zenéje miatt szeretem, van neki stílusa :). Esik az eső, és hógolyókkal fantáziálok. Meg a bokáig-térdig érő hóban való túrázásról. Illetve nem álmodozom, hanem igyekszem hinni, hogy sikerülnek a dolgaim (és teszek is értük). És akkor van esély. hogy sikerüljön. Álljon el ez az eső már!! FAIL...

A nap képe: Itt a tengerpart csak "fake" effektus, valójában egy Iron Maiden koncert közönsége (4 a kismillióból) látható itt, miután meghallottuk az "Out of the Silent Planet" című dalt, és már kicsit "betéptek", persze a zene miatt, nem élnek tudatmódosító szerekkel. Rock/Metál forevör. Persze kérdés, miért túracuccban buliznak? Viccet félretéve: előkerült egy kép a hétvégi túráról... (lenyúltam)  Elég sokat röhögtem rajta, most is pukkadozom az egészen :) Mikor a tengernél próbálunk meg ugrani :). Hát, kb. az ugrásnak négy fázisát örökíti meg, úgy, hogy tök véletlenül készült. Mivel ugrani egyszerre nagyon nehéz... :). 
Hehe,  vagy még egy dolog.... Korábbi képeken a lányoknak néha kivillan a hasa (nem tettem föl)... Egyetemen egyik prof mondta: "A lányok szeretik kívül hordani az úszógumijukat, télen is" (mire én rajzoltam a jegyzetek mellé egy olyan csajt, aki a télikabátja fölé fölvette a felfújt úszógumit... csoporttársaim nagy örömére...). Hát, nemcsak a csajok szeretnek hasat villantani! Ok, jelen esetben nem mondhatok úszógumit....

2 megjegyzés:

  1. Akartam már régen kérdezni, hogy esetleg nem hoznál létre egy aloldalt a zenéknek? Pl. nekem sok tetszik, amit beraksz, csak nincs időm meghallgatni, aztán mikor eljutnék odáig hogy igen, jön a kérdés: na akkor melyik bejegyzésben is volt? :D
    Am én pont most kezdtem elölről olvasni a blogod... most járok 2011 szeptemberénél :D

    VálaszTörlés
  2. :) :). Örülök, hogy tetszik. :) :). Sajnos erre nincs időm. Csak berakok néha 1-1 dalt, ami tetszik, idézi az aktuális hangulatomat. Ha valami jó dalt hallok egy másik blogba belinkelve, a linket el szoktam küldeni emailben önmagamnak. :).
    Örülök, hogy tetszenek az írásaim :). Én kicsit most el vagyok havazva, de azért igyekszem naprakész lenni! :). Az írás megnyugtat :).

    VálaszTörlés