2012. november 13., kedd

Ismét 추위

Kezd hideg lenni. Ma reggel állítólag már mínusz 1 körül mozgott a hőmérő higanyszála. Laborban remélem, hamarosan megjavítják a fűtést, mára ígérték. A KOLESZBAN MEG REMÉLEM,  BE FOGJÁK KAPCSOLNI!!! (bár a kolesz még nem vészes). Most bekaptam valami randa vírust, kicsit el van dugulva az orrom,  közérzetem a béka segge alatt. Azt hiszem, a vasárnapi eső okozta. Remélem, sőt tudom, gyorsan rendbe fogok jönni. De ez a két nap katasztrófa szokott lenni... Főleg, hogy többen szörcsögnek (fúj). Remélem, hétvégre rendbe jövök :).

De nem akadályozza meg azt a lökött csajszit, aki én vagyok, hogy elmenjen futni. Szerintem akkor is el fogok menni futni, ha fél lábbal koporsóban leszek (ok. csak viccelek).  Télen is csinálom a futást, 2-3 réteget magamra véve! :) Szeretem csinálni. Futás közben láttam egy -két csajt, akik sortban-vékony harisnyában feszítenek. "They want to look hot, even it is not hot"... ("nincs annyira meleg", és szexinek akarnak látszani). Más tészta, a harisnya-sort kombó nem szexi (bár gyerekként másképp gondolkodtam erről, mikor utáltam a szoknyát).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése