2012. november 15., csütörtök

negative

Tudom, van ennél nagyobb gond is, de hogy a rákba tud egy LÁNY hangosan horkolni??? Jujj.... :(. Megfogadtam, hogy "csak pozitívan", de az apró kellemetlenségek feledtetik velem ezt :(  Igaz, jobban érzem magam.A másik szobatársam meg egész éjjel tanult. Nem lenne baj, de rohadt erős az éjjeli lámpája!!! Jujj, de hiányzik a tanulószoba, ami a pesti koleszban volt... Tehát ha valaki késő estig/hajnalig tanult, hagyta a szobatársait nyugodtan aludni...

Kampány van a suliban, (diákönkormányzat-választás) és elég gyakran ott üvöltöznek a diákok az ajtó előtt... Shit... :(. Dolgaimmal sem haladtam úgy, mint reméltem... Bár nem panaszkodhatok :). Ráadásul Connie ma indult Kanadába (3 hónapra), egyik  kolléganőm, akivel jóban vagyok elmegy tőlünk.  Nem akarok nyavalyogni, de elhihetitek, nem ez életem legjobb napja... Tudom, nem szabad elcsüggedni, lesznek még szép éleményeim, sikerülni fognak a dolgaim, de most épp nem vagyok rózsás kedvemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése