2012. november 8., csütörtök

....

A folk metál mostanában a nagy kedvenc nálam. Ezt a zenekart nagyon-nagyon bírom, "tudnak valamit". Hideg van, és eső is többet esik. Szombaton remélem, nem fog. TGIF holnap!!! :) :)

Ok, a Gangnam Stlye-s posztom már túl sok, de még most is úton- útfélen azt hallom... So much cocaine (jó sok kokain), ezen padlót fogtam :). Már néha egy nagy hócsata szerepel a perverz fantáziámban. :). Tudom, perverz vagyok, de néha várom már a havat. (Indiaiak tuti lenyakaznának, ha ezt meghallanák)

2 megjegyzés:

  1. Yarr! Az Alestorm jó, kíváncsi vagyok, hogy az átlag koreai mit szólna hozzá :D Ha már folk-metal, a Týrt ismered?
    (Olvaslak rendületlenül, csak kommentelni nem szoktam, valahogy Mongóliából aktívabb voltam az ilyesmiben...)

    VálaszTörlés
  2. Hallottam tőle dalokat, de majd jobban rákeresem :). Alestormot mostanában találtam meg, imádom! :). Szerintem az Arkonának, Kalevalának is vannak jó dalai, bár nem angolul, de ebben hasonló stílusban. Hát, van pár koreai ismerősöm, akik nemzetközibb beállítottságúak, és szeretik a rockot. Kicsit uncsi nekem a k-pop. Örülök, ha tetszenek az írásaim! Én igyekszem aktív lenni, míg itt vagyok :) Én is olvaslak téged :).

    VálaszTörlés