2011. július 28., csütörtök

Elveszett pálcikák "új hazájukban"

Tavaly, hazautam előtt találtam egy fél pár pálcikát (fémet, nem az egyszer használatos fát, amit a legtöbb kajáldában vagy a Seven Elevenben adnak) a campuson, és eltettem. Haza is vittem, gondoltam, jó lesz karónak Anyu aloe-i, vagy egyéb szobában tartott virágai mellett. Bele is szúrtam egyik Aloe-s cserepébe, gondoltam, jó helyen van. Majd visszamentem Koreába. Ősszel, egy kirándulás alkalmával szintén találtam egy elejtett pálcikát, ragyogott a sárban- "még egy karó"-gondoltam mosolyogva, és eltettem. Október óta ott pihent a hátizsákomban. Majd mikor most hazaútra került sor, nem felejtettem el betenni, bele is szúrtam egy cserepes virágba. De mint kiderült, Szüleim inkább eltették a két fél pálcikát emlékbe. Csak a vicces az, hogy felemás párról van szó, mivel a két pálcika mintázata más! XD

Mindegy, az idei ajándék egy része pálcika lesz :))).

Volt egy rossz álmom itthon. Azt álmodtam, hogy még Párizsban vagyok, és bementem a konferencia-terembe, ahonnan egy zombi jött ki. Valóság: Közben félálomban kinyitottam a szobám ajtaját, és azt hiszem, sikítottam. Mikot Anyu és Apu bejött, azt hittem vagy fél percig, hogy még ezt is álmodom. Majd leesett, itthon vagyok a saját ágyamban :S. Fura volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése