2011. július 5., kedd

All you can eat és egyebek

Ma délelőtt el kellett mondanom a prezit, amit holnapután adok elő, remélem, jól csináltam. Főnököm párszor belekérdezett, de amúgy nem lesz vele gond. Csak péntekre menjen. Egész csütörtök délután és péntek délelőtt az undongé, azaz a sporté (sport, testmozgás 운동-undong koreaiul) lesz :D! Remélem, nem lesz tűző nap, sem szakadó eső.
Ebédre főnököm egy közeli kajáldába vitte a bandát, ahol már kétszer ettünk. A srácok hétfőn megkértek engem és Minakshi-t, hogy segítsünk állatházat takarítani, és az azt követő közös evést akkor jelentették be. (Minakshi, valami családi szokás miatt hétfőn és kedden nem eszik húst, ami fontos infó ehhez)
Egyszer tavaly holdújévkor, másodjára tavaly chuseok-kor itt kajáltunk, ünnepi alkalom miatt. Ez Kyu-hwan, egyik srác kedvenc kajáldája XD. Egy olyan, ahol steaket lehet rendelni, de mellette még hatalmas a választék, svédasztal, "all you can eat". Persze reggeliztem (persze nem sokat), sportoltam is reggel, hogy ne legyen gond, kellően üres legyen a gyomrom. Idén holdújévkor elmaradt az ünneplés, számomra ismeretlen okokból (akkor Jeju miatt voltam izgatott). Talán azt akartuk bepótolni?
Kyu-hwan halált megvető bátorsággal bírkózik a hússal. Kövön sűlt hús, hagyma, ezt tényleg frissen sűlve érdemes enni- én még nem kóstoltam ilyent.
Amivel én nem mertem megküzdeni málnás szósz elvileg a húson. Alatta spenótlevél?
Mivel ezt a húst elvitelre el lehet rakatni, ha az ember inkább a tengeri herkentyűkre vagy más jellegű kajákra éhezik. Mint én most :D. Lazac, kagyló, csirke, rák, némi zöldséggel. A krumpli sajnos nem volt túl jó, meg lett cukrozva, fúj... Meg talán pizza is. Szóval az ilyen "nem mindennapi" kajákat "pusztítottam" inkább :). Ok, marhát is ritkán eszem, de révén, hogy a tengeri herkentyűt jobban szeretem :).

Gyümölcs-választék is van, ananász, görögdinnye, licsi és mangó, mint látjátok, a licsi volt a kedvencem. Banán is volt, de azt annyira nem kívántam.
Fagylalt, joghurtos zöldteás:) Ezen kívül lehetett enni mascarponés sajttortát- az nagyon klassz, tiramisu-szerűséget-nem kóstoltam, zöld teás tortát-az annyira nem jött be.
Fotót nagyon nem csináltam, mivel nem mertem a többieket lekapni. De valahogy kicsit jó volt most. Tudom, az ilyen dolgok CSAK alkalmanként tökéletesek, ha naponta enne ilyen kajákat, megcsömörödne az ember.
Szóval jól éreztem magam, csak eszembe jutott az első ilyen alkalom. 2010-es holdújév, két nappal az első hazautam előtt. Emlékszem, volt némi hó is, este elkezdett esni. Péntek este, ami a szokásos futással folytatódott. Másnap, szombaton, nagyon be voltam sózva. A kolesz tök üres volt, olyan üresnek, mint akkor, sosem láttam. Meg a campust sem. Szép téli nap volt, nem túl hideg, napos. Szóval egy jó kis emlék, lazán pakolgattam, nem volt sok cuccom. Futottam, zenét hallgattam, hajat mostam, pihengettem. Igyekeztem felkészülni az útra, bár vasárnap reggel a repülőhöz való kiutam alatt a lelkiállapotom nem volt épp nyugodt. Csak mikor már az A-REX-en gyönyörködtem az incheoni tájban. Most ilyen nem lehet, mivel reggel és Gimporól indul a röpcsim.
Most, éjfél után Thana megy haza, megtörtént a búcsú. Sokat nevettem, hogy tavaly én voltam, aki 3 nappak előbb, mint ő, és 3 nappal korábban is tértem vissza. Most ő távozik előbb, én pedig két hétre rá, mikor ő már a visszautat tervezi. :D
De mindegy, remélem a sors megadja mindkettőnknek, hogy azt a kis szabadidőt úgy használjuk ki, ahogy szeretnénk!

Ilyen melegben nagyon szívesen cserélnék az aranyhalakkal! :D

Vagy a tündérrózsákkal :D!
A halakat a Namsan Hanok Village-ben fotóztam, a virágot meg a Korea House-ban, ami egy tradícionális épület, szintén Chungmoro állomásnál, közel a Seoul Tower-hez. Állítólag rendzvényeket szerveznek itt, kellemes, nyugodt hangulata van.
Szerintem kellemes hely. Innen már közel van a történelmi városközpont. Eljiro -sam-ga és majd Jongno-sam-ga irányát jelzik a táblák, és azt is, hogy erre van a ChangDeokGung.
Még valami: Boryeongban jövő héten lesz az iszapfesztivál. Mino hívta fel rá a figyelmet, hogy a honlapon van egy fotó, mikor ugrunk, és feltették a honlapra. Pont be van csukva a szemem... Valami szervezőnek épp sikerült lecsevégre kapni minket és tetszett neki a fotó :D!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése