2010. szeptember 7., kedd

Őszi fáradság?




Végre!!! Nem izzadtam meg, míg a laborba mentem! Reggeli futás után nem voltam csupa víz, és a légkondi sem esszenciális. Egész klassz szeminárium volt ma, a vírusokról. Most jöttem rá, hogy kicsit hiányzik a mikrobiológia. Akkor még nem hittem el, hogy belőlem egyszer biológus lesz. Főleg azt sem, hogy egyszer biokémiával fogok továbblépni (talán az oktatás miatt...). De megszerettem ezen dolgokat is.
Szombaton Daedumsan-ra megyek! Húúú! Igyekszem, amikor csak tudok, hétvégén túrázni.
De néha tapasztalom, hogy estére kimerülök. Talán még a jetlag utóhatása? Nem hiszem, hisz már két hete újra itt vagyok újra Szöulban. Nem tudom, miért. A suli sem kemény, óráimat első ránézésre élvezem, meló sem indult be még igazán. Talán, hogy évszakváltás történt? Tavaszi fáradságról hallottam már, de olyanról, hogy őszi fáradság? Ki tudja? Elég hirtelen jött a kisebb lehűlés, az megviseli az embert. De huszonévesen is? Igaz, múltkor szombaton-vasárnap a hegyeket másztam. Kemény kar-és lábmunka a koreai turista utakon való mászkálás. De azt is ki lehet pihenni, az tény. Igaz, vasárnap, a termálvíz -zuhé elég durva volt. Kis villámlás-dörgéssel fűszerezve. De attól még klassz dolog Koreában túrázni!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése