2010. szeptember 12., vasárnap

Bikicsunáj -új sztár?

Rendszeresen nézem a Megasztárt, a neten, még itt, távol otthontól is. Minden vasárnap délelőtt, vagy épp este, ha épp túrázom. Tényleg jó érzés, hogy vannak tehetséges fiatalok (vagy épp idősebbek is), de néha szénné rögögöm magamat, hogy egyes emberek mit szoktak képzelni magunkról. Vannak olyanok, akiknek tényleg csak feltűnési viszketegségből mentek el.
Bikicsunájon például nem tudom, mit esznek. Míg otthon voltam, ellátogattam a régi (a pesti) koleszomba, ahol az alábbi plakáttal reklámozta magát a nyelviskola:


Hát ezen annyit vihogtam, mikor megláttam. A Megasztárban meg rendszeresen mutatják, hogy mi van vele, mekkora sztár lett. Te jó ég, nagyobb híresség gé vált, mint a Megasztár esetleges győztese. Tegnap láttam róla a youtube-n egy videót róla, és tényleg, nevetséges, hogy mire nincs otthon igény...
Tényleg, kíváncsi vagyok, kik jutnak be a Megasztár döntőjébe, és ki lesz a győztes. Azért 11 éves gyerekek döntőbe engedése túlzás. Azok fejlődésben vannak, és a hangjuk bár szép, de ez még változhat. Aranyosak, de néha egy 11 éves kislánynak csöpögős nótákat énekelni túlzás... Ott volt az előző szériában a Lüszike is, aki 13 évesen került be, akkor felháborodtam, hogy fiatal még ehhez. Most meg 11 éveseket engednek a döntőbe...
Szóval azért a hírnév szele megcsapott sok embert... De a tényleg tehetségek azért megérdemlik azt, hogy kellően irányítsák őket. A tehetség mellett az egyéniség is fontos. Ott volt pl. az a punk srác, a Genya, bár hangja sem utolsó, de tényleg az egyénisége az, ami kiemelkedő. Amikor elénekelték azt az operett-betétdalt azzal a szoprános sráccal, azon dőltem a röhögéstől:). De tényleg klassz volt! Szóval a tehetség mellett az egyéniség is fontos!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése