2015. augusztus 5., szerda

No comment

Este elugrottam ajándékokat venni (Anyunak nem találtam még olyant, ami tetszett volna) Itaewon-ra, a Hamiltonba (hatalmas üzlet, rengeteg ékszert meg más szuvenírt lehet ott kapni). Ott szerencsére meg tudtam venni a tervezett dolgot.
 Magamnak is találtam ezt a klassz fülbevalót...
 Az eladó kérdezte, angoltanár vagyok-e ("a szokásos"), mikor mondtam, mit csinálok, akkor a válasz: "Akkor biztos jól keresel"... Ezen tudok kiakadni, ha (főleg) vadidegenek a bakszámlámon akarnak kutakodni, eladók esetén meg pláne. Szerintem ez kicsit bunkó dolog. Meg is mondtam neki, hogy az anyagi helyzetem az én magánügyem, azzal ne zsaroljon engem senki...

A Hamiltonban sajnos elég "erőszakosak" az eladók. Megvetetnék az emberrel az egész kínálatot, nehéz nekik nemet mondani... Vannak szép dolgok is, de giccset is árulnak, nem is keveset. Midegy, amit akartam, meg tudtam venni :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése