2015. augusztus 4., kedd

Két nap :)

Szóval holnapután már ilyenkor gépen leszek. El sem hiszem :). Kicsit elfáradtam, talán, mivel ebben az évben egyszerre jött a jó és a rossz is, és szinte ömlesztve, gyorsan, egymás után történtek a dolgok. Viszont teljesült egyik vágyam, eljutottam Amerikába. jó ötlet volt a kis new york-i kiruccanás is (még szerencsére sok tétel van a "bakancslistámon"). Csomagolással meg sehogy nem állok, de majd megoldom. Még pár ajándékot is kellene vennem, majd este elugrok a városba, és remélem, találok megfelelőt.

Otthon most kérdezték, pénteken mi legyen a kaja, mire hazajövök. Mire én: "Spenót"... Rég ettem már spenótot, meg egyéb főzelékfélét, bár ha az indiai kajáldában párszor ettem spenótos vagy egyéb zöldséges curry-t, az elég főzelék fíling. Jó, hogy nyílt tavaly a suli mellett az az indiai kajálda :) .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése