2015. augusztus 8., szombat

Hazaértem :)

Nos, tegnap épségben hazaértem, csomagom is velem jött. A Korean Air jó választás volt, kényelmes, nyugis utam volt :)

Előző napon nem sokat aludtam, takarítottam, pakoltam, és üzembe helyeztem jó pár páraelszívó tablettát. Remélem, használ, bár azt is tudni kell, azért két hét alatt nem fogok párát termelni...

A csomagom szerintem volt 20 kiló, mivel beraktam a futóversenyen kapott rizst, eezen kívül pár nehezebb dolgot is. A Bundang Line teli volt, és nem volt kellemes a nagy cuccal állni... Ráadásul az emberek láthattak engem is, de leültek az orrom előtt. Na mindegy, lehet, most én voltam érzékeny. Amúgy gyorsan kiértem, de a Korean Air pultjánál nagy sor állt, mivel kvázi az összes aznap létező járatra ment a check in. Volt előttem pár nehéz eset, a cuccom már nagyon húzta a vállam (jujj). Engem gyorsan elintéztek, hátizsákom sem lett túlsúlyos, pedig attól nagyon féltem.

Volt még időm, bementem a Korea Culture Center-be, ahol most színezni lehetett, de volt még zenei előadás is. Most Beatles-t játszottak koreai hangszeres átdolgozásban.
 Eltelt azért az idő. Mentem a kapuhoz, de wifi nem ment ott rendesen... Elaludtam kicsit, arra ébredtem, hogy beszállás. A gép nem volt teli, a tripla ülés csak az enyém volt :) :).
Felszállás után elaludtam kicsit, mivel éjszakám nem volt sikeres, pihit nézve. Nyugis utam volt, csak pont akkor akartam aludni, amikor a gép rázkódott, és szóltak, kapcsoljuk be a biztonsági övet, de tudtam pihenni valamennyit. Kaja jó volt, először polipos rizst ettem, majd csirkét, amihez quinoás saláta is járt. Moziztam is, egy nagyon aranyos és szép rajzfilmet láttam (A tenger dala).Gyorsan eltelt a 10 órás út.

Jó volt hallgatni az otthoniakra, és a közvetlen járatra foglalni, mivel azért örültem a kevésbé stresszes utazásnak. Élveztem, hogy nem kell aggódni az átszállás és a csomagok miatt sem. Épségben megérkeztem Bécsbe, és nagy sokára  a csomagom is megjött nagy sokára, örültem, mikor megláttam az ismerős hátizsákot :).  Cuccra várva láttam, megjött a mail, hogy egy szöuli konferenciára elfogadták az anyagomat előadásnak, ami majd szeptemberben lesz, ennek is nagyon örültem. Anyuék a reptéren vártak, már aggódtak, hogy megint későn jövök ki a terminálból...

Azért jó volt hazaérni, saját ágyamban aludni, spenótot is ettem (kedvenc kaja). Örültem annak is, hogy az otthoniaknak tetszettek az ajándékok, amiket hoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése