2015. augusztus 30., vasárnap

Gwangyeong: Rafting, bringa és kemping

Nagyon jó volt a hétvége :). Kockulni (mármint naplózni) sajnos nem volt időm, de előbb a kép, majd a szöveg :) :). Szóval péntek este éjfélig dolgoztam, és aludni sem aludtam rendesen. Az út elég hosszú volt, mondták, lesz ebédelésre lehetőség rafting előtt, így a benzinkútnál sem kajáltunk rendesen. Aztán kiderült, k***ra nincs kajálda se közel se távol, sőt, sietni kellett a raftinghoz. Ezt a banda nehezményezte, a gumicsónakokban rengeteget viccelődtünk a kimaradt ebéddel pl. kifogtuk a  vízből a fürdőző embereket, hogy milyen nagy hal... :). A gumicsónakozás jó volt, ugráltunk a vízbe, rengeteget pancsiztunk, ökörködtünk. Jó volt kicsit a múlt heti időzóna-betegség és stressz után feloldódni :). Telement a tüdőm egyszer vízzel, de nem baj, megérte.

Ezt egy bringatúra követte. Előtte kaptunk némi főtt kukoricát, sőt a cipőmért és kamerámért is be tudtam menni a buszba. A bringatúra hoszabb volt, mint számoltuk. 50km-re volt tervezve, de a kimaradt ebéd miatt (bringázás közben is sokat ökörködtünk a "lemerült aksi" meg "kifogyott üzemanyag"-dologgal) kiegyeztünk 30km-ben. Bírtam volna az 50-et is, de azért most nem bántam, hogy most rövidebb ideig megyünk. 2 lány elesett tekerés közben, de nem lett semmi bajuk.

Már örülünk, hogy célba értünk.
Ebben a cuki sátortáborban volt a szállás. Megérkezés után azonnal kaja, finom bibimpap meg pajeon volt a menü, mindenki annyit ehetett, amennyit akart. Nem is kérettük magunkat :).
Telihold :).
Este tábortüzet is gyújtottak nekünk, emellett kaptunk csirkét, makgolit is. Énekeltünk, bolondoztunk, zenét hallgattunk, jó hangulatú este volt.

Este még elmentünk egy sétára a kempinghez közeli fenyőerdőben, a holdfényben (kis romantika, höhö). Jó kis séta volt, kellemes, friss levegővel, sok nevetéssel.