2015. augusztus 4., kedd

Fülledt idő

Nem jó, ha épp akkor van kedvem naplót írni, mikor dolgom lenne. Mióta megjöttem Amerikából, azóta kicsit megzavarodott, felborult az egyensúly, és nehéz helyreállítani. Egy hete nem aludtam rendesen, egyrészt, a monszun miatt, a fülledt lakásban felébredtem hajnali kettőkor, aztán meg szaggatottan tudtam aludni. Aztán folyt rólam a veríték... Tegnap annyira fáradt voltam, hogy még a futást is "ellógtam", és végre rendesen tudtam pihenni. Emellett idő is jobb volt. Enni már tudok rendesen, de nem értem, mi okozta azt a bizonyos undort. A fülledt idő miatt a ruháim is nagyon lassan száradtak meg a múltkor... Sajnos légkondi nincs a lakásban.

Vasárnap fura szagot éreztem a lakásban. A kisebbik szoba plafonján kijött a penész. Sajnos azt a helyiséget nem tudtam rendesen szellőztetni, meg a fürdőszoba is onnan nyílik. Nem vészes annyira a helyzet, de megijedtem,  és valami páramentesítő megoldást kerestem/keresek. Van aza bizonyos páraelszívó masina, ami itt gyakori, de kétségeim vannak, mivel nem mindig ilyen rossz a helyzet. A lakásom szeptembertől június végééig kellemes hely, csak ebben a két hónapban elviselhetetlen. Emiatt a "páramentesítő tabletták" vagy dobozok mellett döntöttem. Azért használnak, mivel a mostani mosásban lévő cuccaim már majdnem szárazak. Emellett a kis szoba ablakát éjjel nyitva hagytam. Amiatt mertem, mivel rács van az ablakon rajta, másrészt pedig az ablakkal szemben mindjárt ott van a másik épület (alig egy méter a hézag), és lehetetlen lenne "betörni" a lakásomba. Sokkal jobb most  a helyzet. Holnapután megyek. Előtte szerintem még veszek 1-2 páraelszívó dobozt, és a féltősebb cipőimet átviszem a suliba, a szobámba. A bőrdzsekim is ott van már, nem akarok úgy járni, mint 2011-ben, az elődjével. Kiderült végül, hogy egy tudtomon kívül behelyezett, és feldöntött páraelszívó miatt  ment tönkre. Úgyis csak bő 2 hétre megyek, augusztus végén jövök vissza. Akkorra meg már kevésbé lesz fülledt az idő, elviselhetőbb lesz a klíma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése