2015. augusztus 2., vasárnap

Gapyeong, kis pancsi a patakban

Vasárnap Gapyeong-ba mentünk, egy kis folyó menti pancsolás ürügyén. Esett az eső, nehezen vettem rá magam, de végül megérte, sőt, még a társaság is jó volt :). Eléggé el voltak dugulva az utak elfelé is visszafelé is.



A patak melletti sziklához sokat kellett sétálni. Egy 3 méteres szikláról lehetett a vízbe beugrani.






A legnehezebb az egészben az volt: meggyőzni magunkat arról, hogy ugorjunk. A víz elég melyen volt, én pedig kicsit félek a magasságoktól. Emiatt nehezen sikerült rávennem magam az első ugrásra...
De végül sikerült... :)
A víz elég mély, tehát baja nem eshet az embernek, ha tud úszni (szerencsére kisiskolás koromban megtanultam).
Youngchu vízesés

Nyuszikák :)
A jól megérdemelt makgoli
...és dakgalbi
Rég ettem már chuncheoni csípős csirkét, és örültem, hogy ismét ide jöttünk, és a egyik kedvencemet ettük. A jó kaja, a makgoli meg  a fáradság hozzájárult, hogy ne stresszeljünk a dugók miatt hazafelé. Szerencsére jó társaság volt, és egész kellemesen eltelt az a bizonyos hosszú út, de jó volt megérkezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése