2015. augusztus 24., hétfő

Megérkeztem :)

...mármint tegnap. Csak nem jutott időm írni, mivel be voltam havazva.

Repülő jobban telítve volt, mint hazafelé, de most nem volt teljesen teli, mellettem volt egy szabad hely. Néha rázkódott a gép, de már a kisebb légáramlat esetén nem engedték az embert mosdóba menni... Kaja nem volt most olyan jó, vagy épp nem esett jól... Vacsira bibimpap járt, nem ízlett most annyira (csirke elfogyott addigra). Filmeztem kicsit. A Korean Air-nek nincs túl nagy film-és zeneválasztéka, mint az Aeroflot-nak, de kikerestem a mesefilmeket, rajzfilmeket, mert repülőn csak azt szoktam nézni. Aludni elég szaggatottan tudtam, talán, mivel átszállás nem volt, és nem fáradtam el eléggé (csak viccelek). Reggelire tojást választottam, és már nagyon vártam a leszállást.

Épségben, és időben megérkeztünk a kicsit párás Szöulba, de az útlevél-ellenőrzés dolog most egy szívás volt, hatalmas sorral, egy rakat kínaival. Legalább egy órát kellett várnom, mire sorra kerültem. Szokás szerint csont nélkül átengedtek. A csomagkiadásnál nem volt kiírva a szalagunk... Kiderült, már véget ért, és a cuccom is a masina mellett volt a padlón, tehát épségben megérkezett. Az indiai srác, akivel a csomagot kerestük, azt hitte, turistáskodni jöttem (na persze...), a hátizsákom miatt. Szerintem meg a túrahátizsák sokkal jobb, mint a húzós bőrönd, több cucc fér bele. Az időveszteség miatt busz mellett döntöttem, és elsőként a lakásomra mentem.

Megnyugodva tapasztaltam, hogy cuccaim nem lettek büdösek, a pára-elszívó dobozok viszont tekintélyes mennyiségű vizet szedtek össze a két hét alatt (ez a hátránya a régi típusú lakásnak, a koleszban meg a diákszállóban erre nem volt gondom). Aznap kicseréltem őket. A kisebb szobában ki kellett cserélnem az égőt, ami pont hazautam előtti pillanatokban mondta fel a szolgálatot. Egy alapos szellőztetés után úgy néz ki, minden rendben a lakásban. Hamarosan meg ősz lesz... :)

Amúgy jól vagyok, de enni még nem tudok rendesen. Tegnap éjfél körül értem haza. A laborban volt némi dolgom, meg elmentem futni is, mivel nem éreztem magam álmosnak. Éjjel egyre elaludtam, viszonylag nyugodt álmom volt, de reggel 8 után tudtam csak felkelni. Most épp esik az eső, de elviselhetőbb a klíma, mint elindulásom előtt. Remélem, gyorsan rendbe jövök, és átállok a jelenlegi időzónára.

Emellett azt is remélem, beigazolódik, amit remélek, és Észak-Korea nem fog támadni. A DMZ maratont valószínűleg elhalasztják. Szeptember 6-án lenne, de még nincs konkrétum. Ha novemberben lenne megtartva, én átrakatnám teljes maratonra a félmaraton helyet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése