2015. július 12., vasárnap

Vizes nap, pancsi a folyóban

Most szombaton az Achimgari völgyben voltunk, ami Inje városa mellett van (közel Seoraksan-hoz). Itt már jártam, és nagyon szeretem ezt a helyet. Mivel a monszun még nem jött el, nem volt elég víz a völgyben, emiatt most nem volt alkalmunk ugrálni a vízbe, de ennek ellenére jól éreztük magunkat.A túracsoport honlapján volt egy akadékoskodó hozzászóló, aki mindenáron tudni akarta, van-e elég víz a völgyben... Erre az emberek nem tudtak tudott pontos választ adni, emiatt szinte kritizálta a túracsoportot, hogy nem "reális képeket" rakunk fel a honlapra. Sajnos az időjárást befolyásolni nem lehet, tavaly szerencsésebbek voltak, mivel korábban jött a monszun. Szerintem csak troll volt az illető.

Elég sok európai ember jött, sok régi ismerős jött (sok olyan, akiket kedvelek). Emellett több jó fej új emberrel haverokodtam össze. Egy jó fej lengyel srác mellett ültem a buszon, aki tudott pár magyar szót (csúnya szavakat beleértve, a magyar ismerősei megtanították neki... :) ). Elfelé elég sok dugó volt, Gapyeong-ig, de utána kitisztultak az utak. Annál a benzinkútnál álltunk meg, ahol a fallikus szobrok vannak. A helyi "művészet" ezen ágát nehezen tudtam értelmezni, egyet tudok csinálni vele: röhögni rajta egy nagyot. Főleg, hogy a koreai párok szinte a egymás kezét nem fogják nyilvánosan.... :)
 Nagy nehezen megérkeztünk, közben új ismerőseimmel viccelődtünk, hogy a szerpentinen felfordul az ember gyomra... Indultunk. Először egy dombon kellett átmenni. Nagyon meleg volt, ezt kihasználták az árusok, és árultak mindenhol hideg italt (málnás teát, nagyon finom volt :) )
 Végre megérkeztünk a völgybe, pont jókor, mivel kajás voltam :).
 Itt már "melegítettünk" a patakban való sétára. A monszun idén késett, nem volt sok víz még...
 Rárepült a szitakötő a kamerámra, és tetszett neki. A mobilommal meg kellett örökíteni :)
Élveztem, még a kevés víz ellenére is. Koreában kedvelt kirándulásforma nyáron a "river trekking", amikor a szurdokvölgyben túráznak az emberek, a patakba belegázolva. A nyarat így könnyebb elviselni :).
 Sok lila virág volt :).
 Néhol megálltunk pancsolni, és hatalmas vízi csatákat vívtunk :) :). Sajnos bedugult tőle a fülem (nem fájt, hallottam rendesen, de éreztem benne a "dugót", és másnap múlt el), mikor víz ment bele, de megérte ennek ellenére is. Nem is volt olyan hideg a víz, mint az előző években. Egyik ismerősöm halkan odamondta nekem, hogy a fiúk bámulták a fürdőruhás csajokat, és hogy ez bűnös dolog... Én sem szeretem, ha megbámulnak, de ez egy kicsit sok volt nekem. Bakker, nyár van, ilyenkor nem szkafandert meg csadort kell viselni... Komolyan mondom, ez a vallási elfogultság kicsit idegesít :( :(.

Néha jó ráfeküdni a kisebb vízesésekre :)
 "Dzsungel" :)
 Nem hosszú  a völgy, és jó volt nagyon a túra, de már vártam a végét, örültem, mikor elértük a kis "gátat".

Természetes hátmasszázs :)

A többeket várjuk.
 Végre megérkeztünk :).
 Mikor a buszt megtaláltuk, örömmel vettük magunkhoz a száraz ruhákat. A budi elég kétes tisztaságúak voltak, emiatt az épület mögött bújtunk el átöltözni. Hazaút kicsit hosszú volt, de megérte eljönni. Éljen a nyár :).