2015. július 27., hétfő

Újra Ázsiában

Épségben megérkeztem, és a csomagom is velem jött :). Tulajdonképpen örömmel érkeztem meg Amerikából, talán amiatt, hogy hamarosan hazalátogathatok. Ennek ellenére jó benyomásom lett Amerikáról. Talán amiatt, hogy csak rövid időre mentem ki, és pont azt az oldalát tapasztaltam meg (1-2 dolgot kivéve), amit szerettem volna látni, megismerni. Szeretnék még visszatérni, akár meló, akár konferencia, akár turistáskodás révén. Nem tudom, tudnék-e hosszú távon Amerikában élni, de ki tudja?

Most küszködöm az időzónákkal. Tegnap 9körül ágyba voltam, 3 előtt azt álmodtam, hogy még Amerikában vagyok, és várok egyik szálláson az átszállásra, de nem tudom, mikor, melyik, kapuból indul a gépem, és egyáltalán hol vagyok. 10 perc volt, mire rájöttem, otthon vagyok a lakásomon :) :). Fél 4 körül nem bírtam tovább, el kellett mennek futni egy 10km-t, mivel már nagyon hiányzott. Úgy néz ki, az egy hét kihagyás nem rontott rajtam sokat, mivel bírtam. Persze járkáltam eleget, mozgalmas volt, de már jelentkeztek az "elvonási tünetek" (workout withdrawal, angol szavakkal kifejezve :) :) )

Most, korán reggel beszámolok még az utolsó pár napról :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése