2015. július 19., vasárnap

Séta DC-ben

Amikor becsekkoltam a szállásra, akkor elmentem a konferencia helyszínre. A vonat nem akart jönni, de végül befutott. Utolsó utáni pillanatban átvettem a konferencia-csomagomat (már zárni akarták a regisztrációt), várostérképet is szereztem. Álmos voltam, nem volt kedvem várost nézni. Gondoltam, kajálok valamit, és kitalálom hogyan tovább. Egész nap alig ettem valami rendes kaját. Az Ázsiai negyed mellett "szembejött" egy gyorskajálda, ami jól nézett ki. Nem szeretem annyira a fastfood-ot, ha tehetem, kerülöm. Viszont, ha már Amerikában vagyok, eszem valami hasonlót, nem hagyom ki. Bacon grilled cheese (bacon-os és sajtos melegszenyó)-t választottam, fűszeres burgonyával. Innivalót újra lehetett tölteni, aztán a salátabár is ott volt, onnan annyit szedhettem, amennyit akartam. A kaja finom volt, de később megbosszullta önmagát.... (ritkán fogyasztok nehéz kaját, pl. bacont rég nem ettem). Egy afro pasas rám vigyorgott, és mondta, milyen csinos vagyok (sort volt rajtam, igaz, szolid felsővel...).
 Ezután mindjárt volt kedvem egy hosszabb sétához. A belváros könnyen bejárható, és ki lehet rajta igazodni.

 Elmentem a Fehér-ház környékére (szerintem ez az elnöki rezidencia)...
 A Wahsington Monument-et is megnéztem.

 A Smithsonian kastély tetszett.


 A Capitol buliding-et sajnos újították
 Bécsi marhahús, lengyel kolbász... Amcsi streetfood... :)
 Éjszaka végre jól aludtam... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése