2015. július 30., csütörtök

...

Szeretem ezt a dalt.

Aludni napok óta nem tudok rendesen, meleg, párás idő van, se nem a szellőztetés, sem a ventillátor nem használ sokat... Elviselhetetlen szinte. Egy dolog tartja bennem a lelket: Egy hét múlva hazalátogatok kicsit, akkor ki tudom pihenni magam.

 Emellett tegnap teljesen megundorodtam a főtt kajától (a kedvenceimet sem bírom megenni), nem tudom, mi miatt. Semmi szervi bajom nincs, ami indokolná ezt. Reggelizni még tudok, de ebéd nem megy. Gyümölccsel meg a "hideg dolgokkal" nincs semmi bajom.   Az otthoniak szerint ennek lelki okai lehetnek, megviselt az egész utazás. Ebben van valami. Többször is álomodom, hogy egy hostelben várok a gépem indulására, de nem tudom, mikor, honnan fogok felszállni, meg egyáltalán hol vagyok. Beletelt 10 percbe, mire rájöttem, lakásomon vagyok. Most hajnalban meg felriadtam, majd az útlevelemet kezdtem el keresni, azt hittem, elhagytam valahol. 10 perc volt, mire beugrott, a laborban van, a fiókomban.... Bakker...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése