2015. július 26., vasárnap

Amerikából hazafelé

Most épp Dallas-ban "csövezem", és már alig várom, hogy hétfőn visszatérjek Szöulba. Tetszett Amerika, nagy élmény volt, és őszintén remélem, még eljutok ide. Reggel 6kor indult a gépem Dallasba. A miami utat végigaludtam, és a reptéren is tudtam aludni (kész csoda), sőt, még a dallasi út felét is is végigaludtam. Fülem mindkét alkalommal bedugult. Vettem a labornak, meg az otthoniaknak is némi "amcsi nasit", azaz igyekeztem olyant venni, ami amerikainak néz ki. A hazaiaknak kókuszos édességet fogok vinni. Remélem, Anyu és Apu még mindig szeretik a kókuszt :) :).

Csak azért szorítok, hogy a csomagom is megérkezzen velem Szöulba... Tudom, bonyolult volt a visszautam, én sem hittem, hogy két átszállással lesz, de remélem, képesek voltak átrakni a megfelelő járatra. 

Majd otthon még beszámolok a dolgokról kicsit részletesebben, ha lesz időm/energiám... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése