2015. július 27., hétfő

Vissza DC-be, egy kis utolsó városnézés

Szóval hajnalban keltem, a szállás előnye volt, hogy recepció még mindig üzemelt. Eredetileg a 8 órás vonattal mentem volna vissza DC-be, de utolsó pillanatban átfoglaltam a hajnali járatra, mivel be voltam rezelve a késéstől. Az időzónák esetén nehezen álltam át, így a korán kelés nem volt gond. A vonat késett egy órát, aztán beszállás, de megint sokat kellett ott várni, mivel az áramszedővel volt gond. Világítás és wifi is elment, de végül indultunk, és sima utam volt, és közben a Nap is felkelt. A lábamat is ki tudtam nyújtani, mivel Baltimore-ig nem ült mellettem senki, de aludni nem tudtam sajnos (időzónák).  Voltak emberek, akik szerintem elfeledkeztek arról, hogy nemcsak ők vannak a vonaton: Egy nő olyan hangosan pofázott a mellette lévő pasassal, hogy az egész kocsi hallotta, pedig az emberek aludni próbáltak, és láthatta ezt...
DC-be nyolc körül érkeztünk meg, gyorsan ettem, és leadtam a csomagom a helyi csomagmegőrzőben. Egy vagyonba került a 3 órás leadása a cuccomnak, de inkább ez, mintsem hogy a 3 óra semmittevés.
Meleg volt, irigyeltem a futókat is, és sajnáltam, hogy kihagyok egy jó futóversenyt otthon, de sétáltam egyet a belvárosban, és a Fehér Házhoz is elmentem. Amit első nap láttam, szerintem az elnöki rezidencia lehetett. Emellett ettem egy isteni citromfagyit, ami szerintem igazi citromot is látott, mivel volt benne igazi citromíz.
Szóval sétáltam a belvárosban még egy nagyot, a meleg ellenére is.
Kacsa modellt  állt nekem.
 "Reflecting pool"...


 Capitol building, újítás alatt :( :(


 Smithsonian, másodjára is gyönyörű
 Washington monument.
 Az egyesítés emlélműve.
 És végül az igazi Fehér Ház :). Rengeteg ember fotózott, vagy fotózkodott itt, természetesen szigorúan el volt kerítve. Csak messziről lehetett megcsodálni.
 Már kicsit kimerülten, elcsigázottan.
 Ezek annyira viccesek :)
Aztán vissza az Union Station-hoz, ami kis kavarodás után meglett, és irány metróval L'enfante Plaza, ahonnan a reptéri busz indult. Elég nehéz volt megtalálni a megállót. Itt majdnem kiborult a bili, de végül meglett, és indultunk is.Jómagam elaludtam az úton egy kicsit, annyira fáradt voltam. A buszon szintén egy csaj dumált tök hangosan, az egész busz hallotta ezt szerintem. Komolyan mondom, no comment...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése