2015. június 7., vasárnap

Seonyundo sziget 1. rész

Seonyundo szigeten a civilizáció elég alacsony fokozatot ért el, van pár falu, főleg halászatból élnek, de az idegenforgalom számára is népszerű. Két másik kisebb szigettel van híddal összekötve, lehet bringázni, túrázni, vagy csak egyszerűen a tengerparton lazítani.
A szállás valami Macho Hostel volt, egyik srác mindjárt viccelődött, hogy róla nevezték el. Az előtérben elkerítve három kutyus volt, köztük egy bernáthegyi. Nagyon örültek a turistáknak, és ők is nekik. Most láttam először bernáthegyit Koreában (Nagy kutya a városokban ritka)... 
A belső udvarban meg egy hatalmas német dog volt megkötve, aki szintén nagyon szelíd volt. Simán meg tudtam simogatni úgy, hogy le sem kellett hajolnom :). A láncát rövidellettem, de láttam, mind a négy kutya szeretve volt.
Ezek után valami rendes kaját kerestünk és találtunk, rizst levessel, de a többség kevesellette. Én nehezményeztem, hogy épphogy bele ittam  a makgoliba, és mindjárt beleszámították... Ezek után bringát béreltünk páran, és tekertünk egyet a környéken. Engem rábeszéltek a tandembringára. Nem volt rossz, de azért szokatlan volt, hogy a másiktól függünk. Ráadásul az emelkedőn nehezebb volt rajta fölmenni...




Megnéztük az épülő hidat, ami összekötné a szigeteket egy negyedikkel, de nem mehettünk át rajta.






A többség a tengerparton pihent.
Én ezek után béreltem rendes bringát, és még tekertem kicsit a környéken.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése