2015. június 7., vasárnap

Gongunsando, napfelkelte

Éjfélkor indultunk, én szokás szerint próbáltam aludni, de pár ember körülöttem hangosan dumált végig. Gondolom, már nem voltak szomjasak... Hajnali 4 körül indultunk a hegycsúcsra. Itt már jártam, de akkor fényes nappal mentünk fel a hegyre. Szép kilátás nyílik a hegyről. Most épp telihold volt, mi pedig a mobilos Star Trekker programmal vizsgáltuk a csillagokat az egyik kilátóponton :) :). A hegycsúcsról nem volt kilátás, így hát elmentünk egy másik kilátópontra, ami már a nyugati részen volt. Sajnos ott is kétséges volt, látjuk-e a napot, így mentünk vissza a csúcsra. Útközben több emberrel összefutottunk, akik lemondtak arról, hogy láthassák a napfelkeltét, de örültek a szép kilátásnak.

A csúcshoz közel egy kevésbé kiépített ösvénynél találtunk ismét egy pontot, ahonnan meg tudtuk nézni a napfelkeltét. Ezután örömmel mentünk le a csúcsról.

Még volt egy kis időnk, járkáltunk a környéken, megcsodáltuk a szobrokat és obszervatóriumokat. Én, amint buszra szálltunk, egyből elaludtam, arra ébredtem, hogy keltegetnek, hogy hamarosan indulnak a hajók :).