2015. június 7., vasárnap

Seonyundo 2

Bringázás után kicsit dumáltam a többiekkel, és pihentem a tengerparton. Állítólag egyik srác nagyon hangosan horkolt. Le is videózták, de a feltöltött videó alapján nem tudtam megkülönböztetni a horkolást a tenger zúgásától. Vágytam egy kis kilátásra, és mivel bringázás közben láttam, hogy az egyik hegyre vezet fel túraterep, felmentem. Szandálban nem volt könnyű a sziklákon menni. Nem ajánlom ezt senkinek sem. A kilátás tényleg gyönyörű volt a csúcsról :) :)

Mikor lementem, irány a szállás, és kajagyártás. A naplementét sem hagytuk ki, a tengerpartról jól látszott.

A tengerparton akartunk tábortüzet rakni, csak fújt a szél, így a szállás mellett ejtettük meg. Jó hangulatú este volt, dumáltunk a tűz mellett, római gyertyákat is durrogattunk. Mivel fáradt voltam, hamar lefeküdtem.
Reggel sétáltam kicsit, majd csapódtam egyik csajhoz, aki jógázott a tengerparton. Én is ellestem tőle pár gyakorlatot, de volt, ami kezdőként kihívás volt...
Ezek a sárga virágok nekem tetszettek :) :)
Páran fölmentünk a közeli kis hegyre, jó volt ott lazítani :).

A tenger mellett játszottunk még egyet, én ugyan nem mentem bele, de sokan megejtették. Két hét múlva már tuti bele fogok menni...
Frizbimeccs után eljött az indulás ideje, és pakoltunk. A kutyusoknak már melegük volt, behúzódtak az árnyékba :). Megértem őket. A reggeli melegben még aktívak voltak, de most elpilledtek.

A halászhajókon mentünk vissza, rendes komppal állítólag sokkal hosszabb volt az út.