2015. június 21., vasárnap

Kemping a tengerparton

Rég kempingeztem már, és szeretek sátrazni. Egy Gangneung közelében található, csendesebb tengerpartra mentünk. Elvileg lett volna szörf-oktatás is, de sajnos nem volt megfelelő szél. Jellemző módon kivettünk egy rossz sátrat. amit nem lehetett felállítani, de azért megoldódott a dolog, mivel volt más sátorban is szabad hely. Tüzet raktunk vacsihoz.

Függőágy :) :)

Vacsorafőzés
A csajok hoztak pácolt húst, azt is megsütöttük rácson. A pác elvileg sörből, hagymából és fűszerekből állt. Megosztották velünk a kaját, és nagyon finom volt :) :). Azt hiszem, egyszer ki fogom ezt a pácot próbálni, ha lesz esélyem arra, hogy főzzek.
A közeli, épp használaton kívüli szállót bontották/újították, és a bútorokat is leselejtezték. Lenyúlták az emberek a fölösleges fotelokat. Kicsit vicces volt a szitu, fotelben ülni a tábortűz előtt :)

Szeretem a homokos tengerpartot :).
Este tábortűz volt. Ez otthon megszokott jelenség. Főleg szalonnasütéssel párosítva, mikor a  megsült szalonnadarabokról hagymás kenyérre csepegtetjük a zsírt (falnám). Viszont Koreában/Amerikában pillacukrot szoktak pirítani, amit később kekszre tesznek. Ehhez adnak csokidarabot, és egy másik kekszet, és szenyó-szerűen eszik (smore). Én a szalonnasütésre szavaznék, de ez sem rossz :) :).

Éjfél körül feküdtem le, sajnos a többiek sokáig zajongtak, de elaludtam reggel hétig. Reggeli után belesétáltam a tengerbe, jó hideg volt még mindig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése