2013. december 1., vasárnap

Ezt mind én futottam!!

Idén, augusztus 31 és november 30 között... 4 feles, 2 teljes. Idén tehát 10 félmaratont teljesítettem, meg a két teljest. Nem semmi, ugye?
Majd később még bővülhet a kollekció :) :). Persze nem amiatt csinálom az egészet, hogy "menő" legyek. Csakhát annyira klassz érzés rágondolni, hogy megcsináltam... A tél miatt most lesz némi szünet, a következő maratonom a Seoul International Marathon lesz majd, márciusban, ami elég híres "verseny"... A téli futás még nem tudom, hogy lesz. Megpróbálok azért nem ellustulni, és februárban már "felesezni"... Emellett még a tavaszi futások közül a Gyeongju maraton, illetve a Samcheok maraton is tetszik, meg akarom mindkettőt csinálni, hacsak félmaratonként, de akkor is! :) 
Most épp gyomoridegem van... :( :( Most épp azt érzem, hibák és hiányosságok halmaza vagyok....De nem érdekel... Most majd pénteken sikerülni fog. Osztálytársnőm is ezt szugerálja. Sundae-t és tteokbokki-t ettünk (ezekről később, érdemes kipróbálni őket). Szerdáig kidolgozom, ha nem is lesz perfekt, de menni fog. Aztán hétvégén labor közelébe sem megyek. Szombaton Chiaksan. Vasárnap pedig bringázás és kimcsigyártás!!!! Később pedig síelni is el szeretnék menni...

2 megjegyzés:

  1. Grat a futásokhoz!!! Nem semmi!!! :))

    Én pár napja futottam, sikerült 25 percet.. :D

    De lesz az több is..!

    VálaszTörlés
  2. Gratula!!! Én is így kezdtem! Mikor 2km lement egyhuzamban, nagyon büszke voltam rá :) :).

    VálaszTörlés