2013. december 15., vasárnap

Nem értem, miért van viszonylag nagy izomlázam a tegnapi félmaraton után... Kétszer is lefutottam a maratont, és nem készültem ennyire ki. Tudom, most alapjáraton rosszabb volt a kondícióm, mint a maratonjaim előtt. Pont most jött ki rajtam az elmúlt félév minden nyűgje... Már kezdek jobban lenni, talán holnap már futni is tudok :).

Reggel: Tudtam kocogni, de miért vagyok mostanában ilyen fáradékony? Nem értem magamat... Nagyon nem. Annyira honvágyam van most, szeretnék hazalátogatni... Emellett nem tudom, mikor mehetek haza. Kikészít ez a bizonytalanság... Most szívesen utaznék, akárhová.  Ahmed mesélte, hogy 3 napra megy most Indonéziába. Azt hiszem, ha találok postdoc pozíciót, én is ezt fogom csinálni. 1-1 hosszú hétvége során, vagy ünnepek esetén el akarok menni Thaiföldre, Malajziába, Japánba, meg egyéb helyekre. Gyerekkoromban is az volt az álmom, hogy világot láthassak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése