2013. december 27., péntek

"Ettél már"?

Koreaiak előszeretettel teszik föl ezt a kérdést, már sokszor kaptam kollégáktól, Főnökömtől meg egyéb emberektől, hogy "vacsoráztál?" "ebédeltél rendesen?".  Azt hiszem, ez a koreai háborúra vezet ez vissza, amikor nem volt elég élelem...

Most vettem először banánt idén. Futás előtt jól fog esni. Karácsony másnapján megszenvedtem a disszertáció-dologgal, de végül sikerült elintézni a nyomtatást. Aztán zh-javítás, Főnököm "karácsonyi ajándéka" a nagy köteg zh... Nem panaszkodom, mert kajáltunk is előtte/utána. Srácoknak utána, nekem előtte, mivel én a disszertációs dolgokkal kínlódtam. Vicces, a tészalevesből megettem a kagylót és a levet, kimcsivel keverve, hogy csípősebb legyen. Szóvá tették, hogy nem ettem meg a tésztát, mire mondtam, nem szeretek este enni. Ma összeszedtem az összes dokumentumot, amit a postdoc jelentkezéshez kér(het)nek, keddig pár helyre jelentkezem. Jövő péntekig meg a leadom a doktorimat. Január lesz elég pörgős, melós, síelni is akarok januárban, állítólag laborral is megyünk még télen... Haverokkal jobb, de akkor is, a csúszás az csúszás :) :). 

Mai szellemi kreálmányom: "Ha félsz a ráktól, könnyebben megkapod"-mondtam osztálytársnőmnek, aki panaszkodott, hogy lehet, pár év múlva rákos lesz. Van benne valami. Ha az ember fél a betegségtől, akkor könnyebben bekövetkezhet. Emellett próbálom a kis agyacskámat úgy beállítani, hogy optimista legyek, és elhiggyem, el fogják fogadni a cikk(j)e(i)met, a megkapom a pozíciót, amit szeretnék... Egyik haverom bölcsessége erre: "Ha hiszel a Mikulásba, könnyebben megkapod az ajándékokat"-imádom ezt a haveromat (is) :) :). Persze, mindig imádom a haverjaimat, barátaimat, családtagjaimat, ha bolondoznak :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése