2013. december 28., szombat

Rosszakat álmodtam az éjjel. Mindenféle s**rságokat, pl. hogy konferencián voltam, de eszembe jutott hirtelen, fél órán belül indul a gépem... Sőt, az útlevelem sem volt nálam. Aztán valami karácsonyfát dekoráltam... Közben hallottam, hogy fikáznak többen is, olyan emberek, akik eredetileg nagyon biztatóan viselkednek velem...  Szóval kakául aludtam. Hideg van, majd ma este futok, istentisztelet után.

Pár nap, és vége van 2013-nak. Most épp csak "lazítok" hétvégén, meg van egy kis dolgom, amit be akarok fejezni. Szilveszter-újév napján a Bakeunde-re megyünk, megnézni a napfelkeltét. Jó lesz, remélem. Tavaly a Seoraksan-on semmit nem láttunk... Annyiból jobb, hogy az év első napján nem kell 7 órát utazni Gangwon-do-ból Szöulba, mivel a horrorisztikus dugók vannak (tavalyelőtt és tavaly is... Mellesleg hótorlasz, hófúvás...). 2012 első napján délután kettőkor indultunk Yongpyeong környéki birkafarmról, és este 9-10 lett, mire Bundanghoz értünk. Egy hétre rá ugyanoda mentünk (másik bandával, kiindulópont volt ugyanaz). Szombat délután 5 körül indulhattunk, 8 körül már Jamsil-nál voltunk. Mégis, ez a napfelkelte-dolog elég nagy tradíció itt, állítólag szerencsét hoz. Nem tudom, mi az igazság belőle. Sok szép helyen néztem már napfelkeltét, sok klassz emlékem van erről a dologról.

Pénteken rendes fotóssal csináltattam igazolványképet, mivel javasolták. Automatában elég rizikós: vagy sikerül, vagy nem. Ha nem, az gáz. Persze a koreaiak imádják a photoshop-ot... Pl. felesleges hajszálak, bőrhibák, esetleg vékonyítják az illetőt, vagy formásabbra alakítják őket... Egy profi fotós ezt jól meg tudja oldani...

Fail...
 Na, persze...
Ok, azért nekem is eltávolítottak pár felesleges hajszálat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése