2013. november 30., szombat

Gamer, mint meló????

Most olvastam ezt a cikket: 10 dolog, amit Korea jobban tud... Tudtam, hogy a videojátékok, játékprogramok itt sokkal népszerűbbek, és a koreaiak szinte függőek. Néha kollégáimat is látom játszani, főleg a mobiljukon. A StarCraft különösen populáris játék.
 
De sokan, akik profik vagyonokat keresnek vele. Yongsanon állítólag van az egyfajta E-sport stadion, ami olyan stúdió, ahol a gémerek (profi videojátékosok) mérik össze erejüket. Sokaknak meg ez"gamer" a munkájuk, amivel nagyon is jól keresnek... Emellett TV-n is közvetítik ezeket a mérkőzéseket.

Amit olvastam erről a stúdióról, a legfrissebb játékprogramokról adnak hírt, emellett a különböző videojátékos cégek reklámozzák önmagukat.

 Ok, én sosem voltam nagy játékprogram-őrült, a DOS-os játékokat még szerettem, de azon túl nem fejlődött ki bennem az ilyesféle érdeklődés. Lehet, szerencsére nekem más "függőségeim" lettek (höhö).

December van... 5 nap múlva védek (AAAAHHH!!!). Ma kicsit kijött valami honvágy-szerűség. Jó lenne hazamenni az ünnepekre, dehát azéletigazságtalan!!!!!! Tökre várom, hogy ledoktoráljak. Remélem, nem derül ki, hogy nem kellett volna... Szombat reggel csúnyán megszekáltak: "Szeretnél csinálni még egy Mastert?" Nem James Hetfield volt... (Master! Master!). Hát, most nem érzem értelmét...
 Tudjátok, Masters of Puppets... Aki ismeri, érti....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése