2013. december 18., szerda

Dolgok

A védés óta rendesen alszom, csak az a baj, hogy nehezebben veszem rá magam a napi teendőkre. Most már "működőképesebb" vagyok, de jobban örülnék, ha az éjszakák hosszabbak lennének. Többet tudnék aludni, mint amennyi idő rendelkezésemre áll. Ebben a félévben sok "rossz éjszakám" volt, amikor nem tudtam kipihenni magam. De most végre tudok aludni. Remélem, most már jobban fogom érezni magam. Tegnap "nagy zabálás" volt a laborral, "all you can eat"-ben. A tengeri herkentyűs spagettit, meg a sült csirkét még mindig szívesen eszem. Na és a fagylalt vagy a licsi... Mivel Moranra mentünk, hazagyalogoltam kajálás után. Egyrészt, a "követ" akartam eliminálni a gyomromból. Másrészt: Elromlott két hete az órám kapcsa, és tudtam, ott el tudom intézni a javítást. Percek alatt helyre hozták, kicserélték, tehát most újra tudom hordani. Mégiscsak nagyon szeretem az órámat, amit 5 éve kaptam karácsonyra (Cuki, csajos CASIO óra, kicsit megkopott a sok viseléstől, de akkor is).

A hétvégi célba érés... Havas, "beteg" (nem voltam beteg, de előző nap nem éreztem jól magam...), sőt nem is hivatalos (ismerősöm rajtszámával futottam) félmaraton. A 3 hete futott maratonról nincs normális képem...De erről egész jó lett... Tök vicc: Védés előtt egy héttel Yeouido-n futottam a második maratonomat. Utána egy héttel szintén ott szaladtam, igaz, csak feleseztem (11. szám szerint, ebből 9 hivatalos.).
Régebbi futás: Na és a DMZ mararton képeit is fölrakták a netre pár hete. Ahhoz képest, hogy elég "rottyon voltam" fizikailag (visszatérésem után két hétig gyomorpanaszok), nem lett nyomi a rólam készült futós kép...
Most tél. Nem ígérem, hogy nem fogok futni, mivel ezt az ígéretet hiszem, hogy be tudom tartani. Viszont az elkövetkező időszakban inkább túrázni és síelni szeretnék. Utóbbit most hétvégén is megteszem, már várom :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése