2013. december 24., kedd

Karácsonyi buli

Most jöttem meg a karácsonyi "buliból", jól éreztem magam.Aludni nem tudok még, tehát írók róla. A mai nap dolgozgattam kicsit. A laborral délben kaját rendeltünk valami japán étteremből. Délután vettem pár dolgot, mivel ajándékot kellett vinni az eseményre. Nem nagy dolog... Emellett adtam illatmécsest illetve némi édességet a laborban mindenkinek.

Elfelé még beköszöntem a gyülekezetbe, az ottani eseményen nem tudtam részt venni... Holnapra kellett volna tenni, akkor tuti ott lettem volna... Nem volt messze a buli színhelye, de nagyon hülyén volt megoldva az oda való kijutás: A Bundang Line-n végig kellett menni, majd két metróval kellett 1-1 megállót utazni. Ráadásul az egyik vonatra 15 percet vártam, sőt tömeg volt, agresszívnak kellett lennem, és lökdösődnöm kellett (tényleg ez van: ha tömeg van a metrón, az emberek úgy tolakodnának ki is-be is, és lökdösik egymást...), hogy le tudjak szállni. Szardínia-fíling, levegőt is alig lehetett venni, komolyan mondom, pánikroham kerülgetett... Ok, csak viccelek!!! Sokan maguk fölött a levegőben tartva vitték a "karácsonyi tortás" (christmas cake) dobozt, hogy meg ne nyomódjon a süti... Időben érkeztem, a toronyház, az ünnep színhelye pont a kijáratnál volt. Azon filóztam, melyik emeleten van az a bizonyos étterem. Szerencsére egyből belebotlottam ismerős arcokba, így megnyugodtam. Felmentünk lifttel, majd helyet foglaltunk. Már pár ember várt ott minket. Forralt bort csináltunk, fahéjas koreai ital (tea-szerűség...), narancs és cider (Sprite-szerű üdítő) hozzáadásával. Nem lett rossz :). Egyfajta "mindent-bele" levest ettünk, ki voltak készítve a hozzávalók, hús, tengeri herkentyűk, zöldség, tofu, tészta stb. Emellett ehettünk kimcsit, húsféléket meg egyéb "side dish"-nek nevezett dologkat...
Dresscode: Legyen rajtunk valami piros...A legtöbben nagyjából tartottuk.
 Forralt bor, koreai módra, naranccsal, fahéjjal és cukros üdítővel.
 The "Christmas Man"...
Magyarországon annyira nem ismertek, de máshol népszerűek ezek a kampó-szerű, piros-fehér, borsmentás nyalókák ("christmas cane"). Én hallottam róluk, sőt, a külföldi karácsonyi mesékben, mesekönyvekben sokszor láttam őket. Most ettem ilyent először...
 Mindent-bele kaja...
 Bolondozunk...

 Rengeteget röhögtünk, ökörködtünk... A buli vége felé sorszámot húztunk, és elvehettünk fejenként egy-egy csomagot. Az enyémben volt egy regény angolul (megláttam a könyvet, azt mondtam, nekem kell ez!), mellette vietnámi kávé, de azt továbbadtam. Nem tudok kávét főzni, mivel nincs a környezetemben megfelelő masina. Az egész labor instant-vagy dobozos kávén él... Vagy pedig kávézókban veszik. De a könyvnek örültem :). Tudjátok, könyvek között nőttem fel, emiatt van... Kellemes Ünnepeket mindenkinek még egyszer!!!!! Páran mentek Hongde-re tovább bulizni, de én már nem akartam, inkább irány haza! Tényleg jól éreztem magam, örültem, hogy jöttem, volt egy csomó jó fej ember, ismerős és ismeretlen arcok egyaránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése