2013. december 23., hétfő

Tegnap ismét a szívbajt hozták rám a felvételi irodában: Hogy a papír, amit leadtam, hibás: a bírálók sorrendjére nézve. Főnököm azt mondta, ez rendben van. Kiderült, megváltoztattak egy dolgot, amiről én nem tudtam. Honvágy változatlanul megvan, és nagyon egyedül érzem magam. Néha az az érzésem, az embereknek csak addig vagyok jó fej, amíg kell valami segítség tőlem. Tudom, ez nem igaz, de akkor is. Tényleg jó lenne most hazamenni. Részben emiatt is hallgatok az egyik haveromra: menjek el a karácsonyi bulira, amit egyik túracsoportom szervez. Kaja jó lesz (mindent bele-leves :)). Még valami kisebb dolgot kell kitalálni az "ajándékcserélős" dolog esetén.Sajnos én nem kaptam Chuseok-ra azt a bizonyos nagy doboz "gyíkhúst" (SPAM), amit el tudnék ajándékozni. Már vannak ötleteim, hová pályázzak postdoc pozíciót, egyelőre Koreán belül. Az is lehet, hogy elmegyek a jelenlegi sulimból (bár Szöulban lenne a legjobb), de az is megeshet, hogy maradok.

Amúgy mint mondtam, a karácsony itt nem nagy buli. Kicsit irigylem az otthoniakat, amikor a munkahelyi karácsonyokról meg évzáró bulikról mesélnek. Közös kajálások bár nálunk is megvannak a nagy ünnepek körül...

Majd meglátjuk... Mindenesetre kellemes  karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek! :) :) ( sportoló fernyője:) ). Nekem nem lesz most sem fenyőm, csak ez tetszik nekem :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése