2013. június 9., vasárnap

Hosszú idő után ismét bringára!!!

Ma Chuncheonban tekertünk, amit már régóta szerettem volna. Ezen a részen rengeteget jártam már. Túráztam számtalanszor, eveztem is. Mivel jókat hallottam a bicikliutakról, emiatt kaptam az alkalmon! :) Hárman indultunk, egyik srác sajnos elaludt egy előző napi, túl jól sikerült buli miatt (tipikus pasis tulajdonság...jujj). Mikor megérkeztünk Gangchon megállóba, első utunk a kölcsönzőbe vezetett, ahol kibéreltem egy csőszamarat.  Jók ezek a kölcsönzők, mivel egész jó "gépet" kaptam, nem is olyan drágán. Sajnos itt nem vettem bringát, mivel nem tudnám annyira kihasználni... Pedig néha jól jönne :). Kezdetben a bringám nyerge mindig lecsúszott, mivel nem volt rendesen beállítva. De miután "szakértői szemmel" megvizsgálták, sikeresen megoldódott a probléma. Onnantól élveztem a tekerést! 40km-t lenyomhattunk, a hátsó felem kikészült...  Már rég tekertem...
 Egy rajzfilm-múzeum mellett pihentünk (ahol folyamatosan mesék zenéi szóltak a hangszóróból). Később  elértük ezt a cuki, cölöpökön álló utat-nekem ez nagyon-nagyon tetszett, és ezzel nem voltam egyedül.
Úszóházak..
 :) :)
  Chuncheonban-egy halas modern szobor :).
 Megálltunk a megállóhoz közeli közérteknél, ahol magunkhoz vettünk némi rágcsát, plusz fagyiztunk is. Később, visszafelé egy háborús emlékművet is érintettünk Chuncheonban (jujj, de nehéz volt feltekerni arra a dombra...). Egyik, futóklubos ismerősöm így kommentálta ezt a képet: "Tank és bringa-háború és béke"-Van benne valami :) :) :).
 A cuki kígyó a bicón...:)
 Próbálkozunk-próbálkozunk. Volt egy sportpálya a környéken, ahol versenyeztünk. Hát, nem lett sikeres-mivel a gépem nem versenybicikli volt, hanem tipikus túrás bringa, ami nehezebb.. :).
Visszafelé sok emelkedő volt, de a lejtőket élveztem! (analógia a futással :)).
 Elmaradhatatlan... :) A vendéglős ajumma megismert minket (mivel egyik kedvenc túracsoportommal mindig idejövünk, ha Chuncheonban túrázunk-itt adják a legjobb dakgalbit Mr. Kim szerint :)), és kaja után adott nekünk lötyit (cidert, ami nevével ellentétben valami Sprite-szerűség)...Szöviszö... ami azt jelenti, hogy a koreaiak néha azt csinálják, ha valahol vásárolunk-eszünk, hogy  adnak extra dolgokat, vagy kaját ajándékba. Hogy máskor is vásároljunk/kajáljunk náluk, és ilyenkor szokták mondani: "Szörviszö" :) :)
 Ezután eltekertünk a Gugok-vízesés irányába, de nem tudtunk bemenni a "túrás részre", mivel ránk szóltak, bringával nem szabad... Az odafelé út elég kemény, emelkedőkkel tarkított volt, bleee!! Visszafelé viszont szinte tekerni sem kellett, mivel folyamatosan lejtőkön mentünk :). Ülőgumóim ronda károsodást szenvedtek a keskeny nyeregtől, de nem bánom! Tulajdonképpen hiányzott, és ha van lehetőség még tekerni, akkor mindenképp! :) :)