2013. június 6., csütörtök

Agymenés...


Hát, most eléggé írhatnékom van. Néha rámjön, csak úgy, spontán. Vicces, a tegnapi futás nem okozott izomlázat, pedig vártam. Tegnap szinte vonszoltam magam a koleszhoz, annyira kimerültem. Ölni tudtam volna a hideg zuhanyért, mint mondtam. A futás területén nem volt lehetőség rendbe tenni magam. Azon is ledöbbentem, hogy szobatársaim alszanak,-vagy csak henyélnek?- mivel már fél 1 volt. Nekem tényleg kimerültnek kell lennem ahhoz, hogy aludjak napközben. Éjjel viszont nem tudok sokáig fönn lenni, tudom fura, de akkor is. De azért örülök, hogy a koránkelés nekem nagyon könnyen megy. Bezzeg a csajok este hajnali kettőig illetve reggel hatig gépeztek. Nehéz ezekkel a "fordított napirendű" emberekkel együtt élni. A pesti koleszban nem volt ennyire zavaró, mivel volt tanulószoba, nagyobb TV szoba, és nem zavartuk a másikat, ha aludni akart. Néha azt mondom, minden szobához tartozó zuhanyt, illetve WC-t elcserélném ezekre... :)

 Szóval viszonylag gyorsan-könnyen regenerálódok. Az első két félmaratonom után napokig izomlázam volt, de  ma reggel olyan könnyedén nyomtam le a szokásos távot, mintha nem rohantam le volna 21km-t tegnap.Nem értem magam, hiszen nem mindennapi esemény ez. Ok, sportolok, naponta futok, ha van erőm, kétszer is. Mint mondtam, a fő oka annak, hogy futok: szeretek sportolni. Levezeti a feszültséget, kitisztítja a fejem, és eliminálja az esetleges rossz gondolatokat. És persze ehetek mellette csokit is :) :). A combomat kicsit érzem, de annyira nem vészes :). Vannak pillanatok, amikor legszívesebben csak futnék... Amúgy tök vicces, a tegnapi versenyen viszonylag kevés csaj futott félmaratont! Nyolcadik lettem a nők között... :) . A 10km-es szakaszt elnézvén is láttam a névsort-ott is a pasik domináltak...

Szóval tegnap korábbi kollégám, aki nagyon jó barátom, hívott meg engem, és Ahmed-ot az új lakásába némi indiai kajára. Kislánya még mindig nagyon aranyos, eleven, rengeteget nőtt, és örült a csokinak, amit vittem neki. Curry-s csirkét ettünk indiai lepény félékkel, nagyon finom volt. Utáni indiai teát ittunk (tejjel), és sült hagymát ettünk, mint rágcsát.
Az a bizonyos lepény...
Jó volt a hangulat, örültem, hogy barátaim között lehetek. Jelenleg rengeteg ember hiányzik, de nagyon. Sok kedves ismerősöm lediplomázott, és elment a campusról, rengeteg haverom, barátom van jelenleg Koreán kívül. Tudom, és hiszem, hogy van még esélyem viszontlátni őket, és próbálok erre gondolni. Örülök annak is, hogy az itteni magyarok elég összetartóak, most is szerveznek szombat estére egy találkozót :). Mostanában gyakran találkozom magyarral túrákon, aminek mindig örülni szoktam. Tudom, sokan panaszkodnak a külföldön élő honfitársakra, de itt Szöulban eddig mindenki nagyon aranyos volt, akivel találkoztam. Tudom, embere válogatja...

Hát, elég meleg van mostanság, még mázli, hogy környezetemben mindenki ésszerűen használja a légkondit. Nincs bajom a kütyüvel, ha ésszerűen használják, és már meséltem, mit szoktam vele kapcsolatban kifogásolni... Annyira jó volt múlt hétvégén tengerben pancsizni kicsit... Remélem, még lesz erre alkalom :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése