2013. június 20., csütörtök

Chuncheon Marathon: egyik őszi célom

Chuncheon Marathon, október27én, futóklubom nagyon hirdeti, sokan dicsérik. Már eldöntöttem, meg akarom csinálni a teljes maratont. A Seoul International Marathon után a második legrégebbi évente megrendezett "futás", 1946ban indult először. Azt tervezem, ha állóképességem, fizikumom engedi, ez lesz az első teljes maratonom (nincs félmaraton-opció). Chuncheon amúgy is egyik kedvenc helyem, sok élmény fűz ide, hát, megpróbálom...Viszont egyet tudok: Két hét múlva tuti be leszek sózva a tengerparti félmaraton miatt :).


Ma este irány Juwangsan és a Hahoe Village :) Majd mesélek. A Hahoe Village (Andong) egyébként arról híres, hogy itt évente megrendeznek egy híres maszktánc-fesztivált. Menni akartam tavaly, de hosszas gondolkodás után lemondtam, a Jinju-i fesztivál illetve Najeangsan-Byeongsangbando javára. Nem bántam ezen döntéseimet, de most pótlom :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése