2013. június 16., vasárnap

Bringa, buli, haverok

Most vasárnap megint bringáztunk. Találkoztam pár régi ismerőssel, haverral is. A Paldang melletti bicikliutakat próbáltuk ki, ami Szöultól nincs messze (bár ha a tömött metrón megyünk oda ki, akkor rohadt hosszúnak érződik az út..). Ezek a bicikliutak viszonylag újak, egy korábbi vasútvonal helyén épültek
 Ajumma-fejfedő :) :). Vicces, hogy ezek a fényes, napellenők mennyire nagy divatok az idős generáció körében!!
 Elég nehézkesen indultunk... Sajnos nem tekertünk eleget, folyton megálltunk, bevárni a lassabb embereket... Ezt a tempót én annyira nem szeretem...
 Egy vicces kajálda-régi vasúti kocsi, amire biciklisek vannak festve :) :) hehehe
 Hát, a bringás srác hátsó fele nem is rossz! :) :)
 Hippivonat! :) :) . A Pride fesztiválnak már vége, de akkor is, cuki. Annyira tetszett ezekkel a színes vasúti kocsikkal! :)
 Rengeteg gyönyörű virág nyílt a környéken, csodálkoztam, hogy ezek vadvirágok...  Mint ismeretes, szeretem a szép növényeket, annyira klassz fotókat lehet róluk csinálni :).
 Kajáltunk. Tésztát ettünk, szójás löttyel, ami hát... nem a kedvencem, felét sem bírtam megenni. Egyrészt, bereggeliztem, másrészt, nem is ízlett annyira... Kicsit kirándultunk-fölmentünk a buddhista szentélyhez, Ungilsan mellett. Jártam már arra, kétszer is, tetszik... Most nehezebb volt a mászás, mivel szandálban voltam. A bringázás miatt döntöttem a szandál mellett, bakancsban nem szeretek tekerni. Valaki unatkozott, és ezt a fűcsomót átalakította. Lekoppintotta  a copfomat!! :) :)
 A szentélynél a forrás, ahol az ajusshi jól megtaposta a lábujjamat... jujj...
 Szép kilátás...
 Már leértünk, az állomás felé menet láttam ezt a tündéri kutyakölyköt :) :). Meg is nyalogatta  a kezem :).
 Tekertünk tovább, ez a fahíd tetszett...
 A Han-folyó  (Yangsu-ri) partján, ezek a régi hajók annyira aranyosak! :). Yangsu-ri nagyon kellemes hely, alkalmas sétára, bringázásra. Mi is letelepedtünk itt kicsit, kajálni, dumálni, élvezvén a hely nyugalmát. :)