2013. június 20., csütörtök

Pihent agy...?


Háát, most mindenki  kimerült a környezetemben. Én is, mivel hetek óta nem alszom rendesen. Tök fordított életet élnek egyesek... Most végre lecseng a vizsgaidőszak és talán nagyobb nyugi lesz :). Reméljük. Hétvégén meglógok picit, aztán talán minden rendben lesz... Kiegészítés: Most (talán az utolsó ilyen este???) betelt a pohár!!! Éjjel kettőkor arra ébredtem, hogy egyik csaj tök hangosan tesz-vesz!!! Kiírtam az ajtóra, az ajtócsapkodós üzenet mellé:"éjjel aludjatok, ne nappal. Nem tudok aludni az erős lámpáitok, és a zaj miatt, amit okoztok"-sz**r vizsgaidőszakban koleszosnak lenni....

Ma elmentem igazolványképet csináltatni, mivel a koleszban már csipkésre rágták miatta a fülem. Vannak metrómegállóban automaták, ahol el lehet ezt intézni. Egy, erős izzadságszagot árasztó ajumma kérdezte, tudom-e kezelni, meg hogy mennyibe kerül. Bleee...
 Ez a kép mindent elmond... Annyira azért nem lett vészes a szitu, de azért van benne valami :) :) :)
 Háát, megint találtam valami vicceset... Kínában kifejlesztették ezt a szekszi harisnyát nőknek:
Tulajdonképpen azon célt szolgálja, hogyha a hölgyemény késő éjjel megy haza, akkor kivédje az esetleges nem kívánt úriemberek flörtölését. Ugyanis, a legtöbb férfiember nem bukik a Chewbacca-stílusú csajokra... Bár, ha már kellően részeg az illető, akkor ki tudja? heheh, ok, ez annyira nem vicces, de a szőrharisnya akkor is... Egy Halloween-bulira tuti jó ötlet lehet :).
Amúgy viccet félretéve, Koreában viszonylag jó a közbiztonság este. Míg Pesten este 10 után már nem szívesen merészkedtem ki egyedül, itt minden további nélkül metrózom, ha úgy adódik. Általában éjfél körül áll le a tömegközlekedés, míg Pesten kb. 10 körül. Kevesebb erőszakról, támadásról hallok. Meg lopásról is, bár ellenpélda mindig volt/van/lesz (ahogy otthon mondani szokás...). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése