2013. június 25., kedd

csak úgy...

Imádom ezt a dalt, annyira pozitív érzés tölt el, ha hallom. Most nagyon kettős érzésekkel vagyok teli, meséltem is egy otthoni haveromnak. Izgatott vagyok a hazautam miatt, egyben be vagyok rezelve egy csomó dolog miatt. Egyben kicsit szomorú vagyok, ha hallom ezt a dalt, mivel eszembe juttatja, hogy jelenleg sok ember hiányzik. El nem tudom mondani, mennyire...

Elkezdődött a két-és fél hónapos vakáció...  aminek csak örülni tudok, mivel most talán nagyobb nyugi van a koleszben. Már jobban alszom, de még mindig szörnyen kimerült vagyok. Azt a két hét nem-alvást (míg környezetem vizsgára készült) időbe telik, mire ki tudom pihenni... Nyáron eléggé fáradékony szoktam lenni... 6 hét múlva megyek haza!! :) Már nagyon várom, nem tagadom. Vicces, hogy alig két, illetve három hét múlva is le fogok futni 1-1 félmaratont! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése