2013. március 24., vasárnap

Naplemente a Han-folyónól

Pont jókor értünk ki a folyópartra. Pedig kerestük, "marakodtunk kicsit", hogy "erre van a folyó, a hídnak is erre kell lennie" "Én már jártam itt, nagyjából tudom az utat". Rendben, egyfajta "baráti marakodásról" volt szó. Lényeg ami lényeg: megtaláltuk a hidat, sőt, a naplementét is megcsodálhattuk.
A Banpo-hídon most is a "spricc obszajó"-azaz nincs szökőkút -állapot volt érvényben, ahogy mi, magyarok tavaly augusztusban viccelődtünk vele... Járkáltunk, és megcsodáltuk Szöul esti fényeit...
 Csak mert szép... Ugye? :) :)
 A "betegeskedő" állapotomat talán sikerrel lezártam, remélem, most már tényleg a "gyógyulás rögös útjára" léptem, és megszabadulok olyan átkoktól, mint pl.a nátha.
Még pár kép... Napközben fotóztam. Szerintem jó lett :) :)
 Csajos járgány!!! :) WAAAAH! :)
 Egy szekszi, rózsaszín bringa.... hehehe miután kimarakodtuk magunkat, rájöttünk, merre kell menni... :).
 Na, most már őszintén remélem, jönni fog a tavasz!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése