2013. március 23., szombat

Magyartalálkozó Hongde-n

Szóval a torkom miatt most nem mentem kirándulni. A szívfájdalom megvolt/megvan, de a tengerparton esélyes, hogy szél fújjon, és rosszabbodjon az állapotom. Legalábbis ezzel nyugtatom magam. Már jobban érzem magam, végre tudok rendesen köhögni-orrot fújni. Emellett a torokfájás is enyhült. Ismerőseimmel sokat viccelődtünk a "jó magyar pálinkával", hogy milyen jó a torokra. Aztán a sojura azt mondtam: "Inkább a torokfájás, mint a soju", höhöhö.... Aznap éjjel azt álmodtam, a koleszos szekrényem teli volt dugipálinkával... (höhö).

Szóval komolyra fordítva a szót, a március15-i követségi találkozón szóba került, alakítani kellene  a helyi magyaroknak egy csoportot a Facebookon. Egy hét múlva ez a kis csoport meg is alakult, és pár lelkes emberke kitalálta, rendszeresen kéne találkozót szervezni. Egy közös kajálás, kirándulás vagy akármi. Most is ez történt, és estefelé lelkesen indultam ki Hongde-re. Mióta meghosszabbították a Bundang line-t, gyorsabban kijutok oda. Első voltam. Hongde-n a szokásos tömeg, plázamacsekok meg divatbabák tömkelege... (höhö) Kis késéssel, de összejött a társaság. 10en voltunk. Először beültünk kajálni, egyfajta "mindent bele"-levest. Ami azt jelenti, csípős lébe belefőztünk húst, zöldséget, tésztát, gombát...stb... Helyben "főztük", mi vágtuk bele a dolgokat. A meleg, csípős kaja jót tett a torkomnak :). Mikor már a majdnem befejeztük a kaját, az ajumák kimerték nekünk a maradékot, és rizst főztek bele a csípős lébe tojással. Kicsit "főzelék-állaga" lett a dolognak, de az igazi főzelék nyomába sem léphetett... Amúgy nem is volt rossz. bár ízlések és pofonok...

 Majd átmentünk egy kellemes, nem is koreai hangulatú kávézóba, beszélgetni. Voltam már ott, tetszik az a hely. A tradicionális kávéfőzőkkel, gramofonnal, könyvekkel... Kevés ilyen egyedi hely van Koreában:) Mikor búcsúztam, az egyik ott dolgozó pasas úgy mutatkozott be: "Shrek vagyok"-hehehe.... Ezen röhögtem nagyokat...
Köszönet, hogy kitalálták, megszervezték ezt a találkozót, örülök, hogy megismertelek Benneteket! Amikor időm engedi, igyekszem csatlakozni "magyaros" programokhoz! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése