2013. március 3., vasárnap

Hááát....

Elkezdődött az egyetem. Izomlázam enyhült, ma már viszonylag rendesen tudtam aludni-futni. Tegnap nehezen ment. Még mindig az élmény hatása alatt vagyok! Tegnap délután találkoztam egyik baráttal, és szegényt szerintem kikészítettem a félmaratonos tapasztalataimmal, hehehe (bár becsületére legyen mondva, elég jól bírta, sőt, meg is értett :) ). Ok, ő ültetett bogarat a fülembe, de akkor is. Remélem, egyszer meg fogja ő is próbálni, ha nem is a felest, csak az 5-10km-t. Akkor respect neki! :) :) Hamarosan lehet, újra be fogom vállalni!! :)
Tudom, kicsit gáz, de épp akkor készült ez a kép, mikor célba értem! Erőlködő pofát vágok, valahogy nem volt kedvem pózolni... De majd legközelebb igyekszem normálisabb fejet  célba érés közben!!
Az ajusshi viszont örül mögöttem, hehehe!!!
 Amúgy a magyarok zenei ízléséről megvan a véleményem... Szánalmas dalt juttattak be az Eurovízióba (ádokzoli a köbön), előre látom, égni fogunk... Egyelőre Görögország illetve Albánia dala tetszik, talán kifacsart az ízlésem, de a folkos elemek miatt...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése