2013. március 4., hétfő

Ismét a bürokrácia bugyraiban

Sikerrel meghosszabbítottam a tartózkodási engedélyemet! Sima ügy volt, de meguntam az életemet, miközben vártam az ügyintézésre, ugyanis annyian voltak előttem. Volt egy külön sáv a vízum-jelentkezés -hosszabbítás, illetve a diákok ügyének. Mindkettőben húztam sorszámot, de mindkét esetben sokat kellett várni, mivel a "diák" sávban elég lassan haladtak, a hosszabbítás-jelentkezés sávban pedig rengetegen voltak előttem. Elmentem közben kajálni is (egész normális kész kajákat lehet kapni a koreai boltokban), majd ismét vártam. A váróterem tömve volt. Bár reméltem, hogy lehetetlen, de azért a tavalyi tapasztalatok miatt kicsit bennem volt a félsz, hogy hiányozni fog valami dokumentum.

De ezúttal rendben voltak a papírjaim, egy rendes srác intézte az ügyeimet, és öt perc múlva mondta, minden rendben van. Kaptam ismét sorszámot, hogy várjak 20 percet. 20 perc múlva tényleg megjelent egy nő, hogy kiossza a lepecsételt Alien Card-okat (tartózkodási engedély). "Hungary, Eva!"-mondta, erre én rohantam, megköszöntem, és mosolyogva sétáltam haza. Egy évre megkaptam a tartózkodási engedélyt. Tényleg örülök, hogy most "egy kosszal", azaz egy úttal sikerült. Talán mint diák, ez az utolsó ilyen "hosszabbításom..." Nagyon örülök, komolyan, hogy most nem volt hiányzó dokumentum, mint tavaly, és elsőre sikerült. Hogy nem kaptam szemét ügyintézőt :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése