2013. március 11., hétfő

A másik oldal

Kicsit átkerültem a katedra másik felére :). Egyik tanár kérte, asszisztáljak néha neki egyik gyakorlaton, mivel sok a diák. Kicsit vicces volt :). Azok a műszerek, amikkel dolgoznunk kellett, összeesküdtek ellenünk és sztrájkot rendeltek el, a négyből egy akart indulni (sztrájktörő, hehehe :), bár ilyen az ELTE-n is megtörtént). De azért jó volt, együtt szurkoltam nekik, hogy sikerüljön a kísérletük, és együtt örültem neki, ha összejött. Aranyosak voltak nagyon a diákok, van köztük, aki egész jól beszél angolul. Bár a tudomány nyelve az angol, emiatt fontos, hogy kicsit hallják-szokják (A tanár sem koreai). Elhúzódott a gyak, lefáradtam a végére, de be kell vallanom: élveztem a dolgot. Tudom, jó tapasztalat, és ezt később is fogom csinálni -mármint ha lediplomázom, és elkerülök innen.

Holnap követségi találkozó, mindenképp el fogok menni. Remélem, jó lesz.

R. I. P. Cipő!! El sem hiszem, hogy a Republic énekese eltávozott... Komolyan mondom, el sem hiszem... Voltam a koncertjükön, a KCSSK-ban, mikor végzős voltam az ELTE-n... Jó volt, és reméltem, ha itt végzek, utána is eljuthatok a koncertjükre... :( :(

Vasárnap este (túra után) a Han- folyó partján sétáltunk-ahol múlt héten futottam. A szombati meleg után eléggé fáztunk, mivel hideg szél fújt.Tudom, túl "művészi" lett, de az én kamerám nem tud jó éjszakai képeket csinálni. Csak nappaliakat...Várom kicsit a tavaszt, de ezzel nem vagyok egyedül. Kicsit már unom a telet...
Igen, halál komoly, múlt szombaton +20 körül volt a hőmérő higanyszála. Sétáltam kicsit, és bőrdzsekiben melegem volt. Nagyon jó volt egy réteg felsőben járkálni, de vasárnapra ismét lehűlt az idő. De már lassan csak kitavaszodik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése